۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85468851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قربانی: خداراشکر دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85468851
قربانی: خداراشکر دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: خداراشکر دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و نمونه آن هم حضور رییس جمهور در این مراسم است.

به گزارش ایرنا، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی امروز سه‌شنبه در حاشیه در مراسم تجلیل رییس جمهور از قهرمانان اظهار داشت: ورزش در ایران به قهرمانی، پهلوان پروری و پهلوان‌داری مطرح بوده است. در چند دهه‌ای که جمهوری اسلامی به لطف خدا موفق و پیروز شده، توان ویژه‌ای برای ورزش و ورزشکاران گذاشته است. خداراشکر دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و نمونه آن هم حضور رییس جمهور در این مراسم است. رئیس جمهور شورای عالی ورزش را تشکیل داد و من خودم نماینده فدراسیون‌ها هستم و در آن شورا کارهای اساسی و زیربنایی انجام می‌شود. خیلی خوشحالم که چنین مراسمی برای ورزشکاران گرفته‌اند.

وی افزود: من از همه قهرمانان و پیشکسوتان خواهشمندم که برای ارتقا ورزش کمک کنند چون جوانان ما در دنیا تک هستند و من به همه جوانان کشورم افتخار می‌کنم. یک نمونه افتخار این هست که ما با کمک این جوانان توانستیم به اسرایل حمله کنیم و انتقام خود را بگیریم. از اینکه وزیر ورزش به فکر ارتقای ورزش در کشور است خوشحالم و آرزو می‌کنم در این کار موفق باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha