شهروندان قزوین بابت خدمات رایگان راه و شهرسازی فریب واسطه گران را نخورند

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: تمامی خدمات ارایه شده در اداره کل راه و شهرسازی، جزو تکالیف قانونی و رایگان دولت است و شهروندان برای انجام کارهای اداری فریب واسطه گران را نخورند.

وهاب میزانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت در حوزه زمین و مسکن، خدمات متعددی را ارایه می‌دهد که تمامی این خدمات جزو تکالیف قانونی و رایگان دولتی است.

وی اضافه کرد: اخیرا عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری این خدمات از این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی و مورد تایید اداره کل نیست.

میزانی ادامه داد: هیچ گونه نماینده، رابط و واسطه ای بین اداره کل راه و شهرسازی و شهروندان وجود ندارد و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور پیگیری پرونده های خود، شخصا به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گفته این مسوول، تمامی هزینه های مربوط به انجام فرآیندهای مختلف مرتبط با موضوعات اداره کل راه و شهرسازی از طریق مراجع رسمی و قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود ضمن پرداخت نکردن وجوه بابت موضوعات یادشده به اشخاص حقیقی، در صورت مشاهده هرگونه از این موارد مشابه موضوع را به اداره حراست اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha