۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85468768
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

روستای سخت گذر شیرمشه در زنجان آبرسانی می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85468768
روستای سخت گذر شیرمشه در زنجان آبرسانی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای شیرمشه از توابع شهرستان طارم در سخت گذرترین منطقه استان زنجان در حال اجراست.

علی محمد نادرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی، روستاهای فاقد دهیاری و مشارکتی اجرا می شود که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح در بستر سنگی منطقه، اهالی روستای شیرمشه از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح شامل حفر یک حلقه چاه دستی، احداث یک باب مخزن سنگی ۱۰۰ متر مکعبی، یک رشته قنات به طول ۲۳ متر، یک هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال و اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر اصلاح شبکه است.

نادرخانی گفت: در راستای مدیریت مصرف، رفع سریع حوادث و کاهش خسارت به منازل مشترکین، استانداردسازی و نصب ۲۰ فقره انشعاب در شیرمشه نیز انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آبرسانی روستایی از اولویت های کاری شرکت آب و فاضلاب در دوران یکپارچه سازی است که با جدیت در دست اجرا قرار دارد.

روستای شیرمشه در بخش چورزق از توابع شهرستان طارم در استان زنجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha