۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85468767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قزوین: تمام دستگاه‌ها در ماموریت‌های آموزش و پرورش‎ مسوولیت دارند

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در ماموریت‌های آموزش و پرورش مسوولیت دارند و باید در اجرای هرچه بهتر سند بنیادین تحول آموزش و پرورش مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم در آموزش و پرورش ناحیه ۲ قزوین اظهار کرد: ماموریت‌های آموزش و پرورش منحصر به وزارت آموزش و پرورش نبوده و مشمول همه ارکان حاکمیت است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران و افراد در هر جایگاه و سطحی باید به ماموریت‌های آموزش و پرورش توجه کنند، تصریح کرد: نمی‌توان انتظار داشته باشیم که آموزش و پرورش در نقطه متعالی قرار گیرد، درحالی که سایر مسوولان وظایف خود را در راستای تحقق این هدف انجام ندهند.

کاظمی تصریح کرد: اگر انتظار داریم آموزش و پرورش به سند بنیادین تحول آموزش و پرورش به درستی و با جزییات بپردازد، ما نیز باید نقش و مسوولیت خود را پذیرفته و آن را به درستی انجام دهیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: رسالت مدیران آموزش و پرورش صرفا پشتیبانی از مدارس و معلمان و دانش آموزان نیست و این نگاه باید وسعت و دامنه بیشتری را دربر بگیرد.

وی تاکید کرد: من معتقدم مساله آموزش و پرورش با گفتمان حل خواهد شد، چرا که این تفکر باید در عمق فکر و باور من و شما قرار گیرد، با این نکته که جایگاه و پایگاه آموزش و پرورش در سند تحول بر اساس انتظارات حقوقی نیز حل خواهد شد.

به عقیده کاظمی تنها راه رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و اهداف غایی و اساسی آن، پرورش انسان مسوول است که باید مورد توجه باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha