۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85468741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر گفت: ۴۵۰ برنامه دهه کرامت با شعار «با شما سربلندیم و همه خادم الرضا » در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مهران خورده‌بین مقدم در «سه شنبه های پاسخگویی مدیران به رسانه ای استان بوشهر » در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر اظهار کرد: در اولین روز دهه کرامت برنامه میثاق با ولایت با حضور گسترده خادم یاران در مصلاهای نماز جمعه استان و شهرستان های تابعه و اهتزاز پرچم سبز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) همراه با سخنرانی مدیر کانون خدمت رضوی و دبیران کانون های خدمت رضوی شهرستان های تابعه انجام می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بازارچه خاتون برای مشاغل خانگی به مدت چهار روز در مصلای جمعه بوشهر، نورافشانی و همراه با نقاره زنی از دیگر برنامه های روز اول دهه کرامت است.

مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر تصریح کرد: شادانه دختران رضوی با اجتماع های بزرگ در مدارس و اماکن های مذهبی و عمومی با برنامه های متنوع، بازدید از خانواده معظم شهدا و عیادت از جانبازان و آزادگان، حضور در آسایشگاه جانبازان، برپایی جشن برای فرزندان شهدا با اهدا جوایز، پاتوق کتاب و جلسات کتاب خوانی، حضور در امامزادگان و برگزاری شب شعر رضوی و برگزاری اجتماع های نوجوانان رضوی در مرکز استان، شهرها و بخش های تابعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه است.

خورده‌بین مقدم ادامه داد: اجرای میز مشاوره در صحن های متبرک و مصلای جمعه، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی اجتماع با موضوع حمایت از فلسطین و مظلوم غزه، بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت، سرکشی به خانواده های خادم یاران متوفی و عیادت از خادم یاران بیمار انجام می شود.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ خادم یار رضوی با ۱۹ کانون تخصصی و ۵۷ کانون محله ای ددر استان بوشهر فعال هستند.

مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر عنوان کرد: سال گذشته ۶۰ فقره جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین دهک های اول تا پنج توزیع شد و امسال به همین میزان جهیزیه درنظر گرفته شده که در دهه کرامت امسال بین افراد دارای شرایط توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha