۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85468709
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

باران هوای خراسان رضوی را طراوت می‌بخشد + فیلم

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85468709
باران هوای خراسان رضوی را طراوت می‌بخشد + فیلم

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از عصر امروز در استان فعال می‌شود و موجب بارش باران در بیشتر نقاط خواهد شد.

محمد غیوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش ها از ظهر امروز از مناطق غربی آغاز می‌شود و روزهای پایانی هفته جاری، همه نقاط استان از جمله کلانشهر مشهد را فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: بارش باران در روزهای پنجشنبه و جمعه به اوج خواهد رسید به طوری که وقوع سیلاب و رواناب در مناطق کوهستانی، شمالی و غربی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همزمان با شدت گرفتن بارش ها در روزهای پایانی هفته، دما نیز نسبت به امروز کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۲ درجه ای خواهد داشت که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

غیوری افزود: در شبانه روز گذشته، "ریوش" با ۱۲ و سرخس با ۳۸ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۸ تا ۳۱ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۸ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، این کلانشهر امروز نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۰ درجه را پشت سر خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha