۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85468700
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آستارا با ۵۸ میلیمتر بیشترین بارندگی گیلان را به خود اختصاص داد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شهرستان آستارا با ۵۸ میلیمتر بیشترین بارندگی ۲۴ ساعته گذشته استان را به خود اختصاص داد.

علاءالدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: شهرستان ماسال با ۳۷ و ماسوله با ۳۶ میلیمتر در جایگاه بعدی بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته گیلان قرار گرفتند و در ایستگاه فرودگاه رشت نیز ۱۶ میلیمتر باران ثبت شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در گیلان است بنابراین شرایط برای ابرناکی، مه‌آلودگی، کاهش دما و وزش باد، بارندگی در برخی مناطق رگباری و شدید، رعد و برق و تگرگ تا صبح پنجشنبه هفته جاری مهیا است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: بارندگی‌ها که از بعدازظهر دیروز آغاز شده تا ظهر امروز (سه‌شنبه) در برخی مناطق استان با شدت بیشتر می‌بارد و بر اساس هشدار سطح نارنجی صادر شده‌است.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی گیلان با کاهش تدریجی ابر از صبح پنجشنبه تا جمعه مساعد می‌شود اظهار کرد: عصر جمعه ناپایداری جزئی برای استان پیش‌بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: اسب‌وونی تالش با پنج درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۱۸ درجه و رطوبت ۹۷ درصد است.

وی اضافه کرد: دریا امروز و فردا در برخی ساعات برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

آسمان گیلان در زمان حاضر نیمه ابری تا ابری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha