دختر طلایی هانگژو: به خودم می‌بالم که در تقویت هویت ملی و اسلامی کشورم سهم داشتم

تهران- ایرنا- دارنده چهار نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: به خود می‌بالم که به عنوان یک زن مسلمان در غرورآفرینی و تقویت هویت ملی کشورم سهم داشته باشم

به گزارش ایرنا، ملیحه صفایی ملی‌پوش تیم شطرنج نابینایان و کم‌بینایان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران گفت: همواره برای بنده امید آفرین بوده است و از اینکه به عنوان یک زن مسلمان ایرانی توانسته ام، سهم کوچکی در غرورآفرینی و تقویت هویت ملی کشورم در کاروان سرافراز فرزندان ایران در بازیهای پاراآسیایی هانژو داشته باشم به خود می‌بالم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن صحبت‌های ملیحه صفایی به این شرح است:

جناب آقای رئیس جمهور

سلام علیکم

اینجانب ملیحه صفایی از دیار قهرمانان و پهلوانان خراسان رضوی خدمت رسیده‌ام و افتخارم زندگی در قطعه‌ای از بهشت، در جوار آستان ملکوتی امام مهربانی‌ها است.

جناب آقای دکتر رئیسی، سخن جناب عالی که فرمودید ورزش جلوه ای از غرور و هویت ملی است که عدالت باید در تمام بخش های آن رعایت شود، همواره برای بنده امید آفرین بوده است و از اینکه به عنوان یک زن مسلمان ایرانی توانسته ام، سهم کوچکی در غرورآفرینی و تقویت هویت ملی کشورم در کاروان سرافراز فرزندان ایران در بازیهای پاراآسیایی هانژو داشته باشم به خود می‌بالم.

امروز من و تمام قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش بعد از استعانت از درگاه خداوند متعال، امیدمان به حمایت و توجه جناب عالی و تلاش های مجدانه مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان است تا در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران در اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان نقش آفرینی نماییم. بدون شک در این مسیر پرفراز و نشیب، تدابیر شایسته جناب عالی و مسئولان کشور می تواند راهگشا باشد.

امید است با پیگیری های مجاهدانه جناب عالی، لایحه اصلاح قانون سرباز قهرمان که بیش از ۲ سال به مجلس محترم تقدیم شده است، در مجلس جدید مجددا در اولویت قرار گرفته و به سرانجام برسد تا به واسطه آن بخشی از دغدغه های اشتغال ومعیشت قهرمانان جانباز وتوان یاب مرتفع گردد.

در پایان از تمام حمایت های جناب عالی و مدیران ورزش کشور تشکر می‌نمایم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha