۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85468569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲۰ فلسطینی در دویست و چهاردهمین روز جنگ علیه نوار غزه

تهران- ایرنا- در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، ۲۰ شهروند فلسطینی فقط در شهر رفح به شهادت رسیدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المیادین، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در دویست و چهاردهمین روز از جنگ در نوار غزه ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی امروز نیز مناطق شرقی از رفح در جنوب نوار غزه را گلوله باران کرد.

در همین حال، بالگردهای رژیم صهیونیستی به شدت شرق اردوگاه البریج و المغازی و نیز شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

بر اثر حمله اشغالگران به منزلی در رفح، ۲۰ نفر شهید شدند.

منابع فلسطینی همچنین از یورش تانک های رژیم صهیونیستی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه« ابوحلاوه» در شرق شهر رفح را آماج حملات خود قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که بستن گذرگاه رفح سبب مرگ ساکنان نوار غزه به ویژه بیماران سرطانی در سایه فروپاشی ساختار بهداشت و درمان غزه خواهد شد. این منابع اعلام کردند که عبور و مرور و نیز ورود کمک‌ها به شکل کامل به غزه متوقف شده است.

همزمان سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: برای اینکه بیمارستان ها در غزه فعال بمانند، تجهیزات پزشکی را از بیمارستانی به بیمارستان دیگر منتقل می کنیم.

به گزارش ایرنا، در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون شمار زیادی از فلسطینیان شهید و زخمی شده اند. رژیم اسرائیل طی این مدت در این منطقه دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha