۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85468513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد خراسان شمالی ۳۶ میلیارد ریال به بیماران خاص کمک کرد

بجنورد- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد در سال گذشته ۳۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیماران خاص پرداخت کرد.

رضا داغستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۶۲۱ بیمار خاص و صعب العلاج، اظهار کرد: هزینه های درمانی به این بیماران شامل هزینه‌های درمانی، بهداشتی، خرید تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی است.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۶۵۹ بیماران زمین گیر نیازمند گفت: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه پنج میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی افزود: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین پارسال سه هزار و ۲۶۰ عدد پوشینه و ۲۰ دستگاه ویلچر جهت بیماران نیازمند تهیه و تحویل شد.

داغستانی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha