۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 2140
کد خبر: 85468482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منتخب مردم اورامانات: حس وطن دوستی به دانش آموزان بیاموزیم

کرمانشاه- ایرنا - منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، حس وطن دوستی و افتخار به ارزش‌های اصیل اسلامی را از مواردی ضروری دانست که باید به دانش آموزان و آینده سازان این کشور بیاموزیم و گفت: این موضوع در مسوولیت‌پذیر و هدفمند شدن دانش‌آموزان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رستگار یوسفی در همایش گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته شهرستان جوانرود؛ ایران قوی را در گرو داشتن معلمان و مدرسه قوی دانست و به نقش و جایگاه معلم در دین مبین اسلام اشاره کرد.

وی اضافه کرد: دین اسلام سفارش ویژه و مؤکد به کسب علم و دانش و تعلیم و تربیت و تعقل و تفکر دارد؛ از همین رو کار معلمی، کاری مقدس در این دین آسمانی محسوب می‌شود.

یوسفی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مسائل پرورشی دانش آموزان بیان کرد: پرداختن به مساله پرورش در کنار آموزش دانش آموزان مهم و ضروری است.

وی به جلسه منتخبین مردم با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست بسیاری از مسایل و مشکلات آموزش و پرورش استان کرمانشاه و منطقه اورامانات پیگیری و بر حل این مشکلات از جمله کمبود فضای آموزشی تاکید شد.

در این مراسم از معلمان نمونه و بازنشسته شهرستان جوانرود تجلیل شد.

منتخب مردم اورامانات: حس وطن دوستی به دانش آموزان بیاموزیم

نزدیک به ۱۶ هزار نفر دانش آموز در حدود ۱۸۷ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha