۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85468475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعمال تمهیدات لازم برای سلامت و امنیت انتخابات آبادان

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: انتخابات در شهرستان آبادان همچون مرحله اول این به صورت تمام الکترونیکی برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلامت و امنیت کامل انجام شده است.

احسان عباسپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات، کد انتخاباتی چهار داوطلب راه یافته به مرجله دوم ۲ رقمی شده است.

وی افزود: موارد لازم از جمله دستورالعمل‌های برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی، فرآیند اخذ رای و دیگر مسائل مرتبط به انتخابات به کاربران آموزش داده شد.

عباسپور گفت: صندوق‌های اخذ رای به شهرستان آبادان منتقل شدند و آموزش فرآیند اخذ رای تمام الکترونیکی شامل پیکربندی دستگاه احراز و صندوق‌های اخذ رای، احراز هویت، رای گیری، شمارش آرا و تجمیع و تخلیه صندوق‌ها آموزش داده شد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: تبلیغات چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات از روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده و تا صبح روز پنجشنبه بیستم پایان می‌یابد و از طرفداران دواطلبین درخواست می‌شود تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین جواد سعدون‌زاده با کد انتخاباتی ۱۱ ، صادق کمائی با کد انتخاباتی ۲۲ ، سید امیر موسوی با کد انتخاباتی ۳۳ و سید محمد مولوی با کد انتخاباتی ۴۴ برای تصاحب ۲ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی آبادان در مرحله دوم با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جلیل مختار از مجموع ۹۰ هزار و ۱۴۹ آرای صحیح، ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به دست آورد و منتخب شد.

آبادان سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha