فرماندار: عملیات زیرسازی و آسفالت پنج روستا و حاشیه شهر زابل انجام و در دست اقدام است

زابل - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت پنج روستا به همت بنیاد مسکن و دهیاری‌های این شهرستان از ابتدای سال انجام و در دست اقدام است.

علیرضا ملاشاهی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت روستاهای زابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه ویژه دولت سیزدهم به عمران و آبادانی در تمامی بخش‌ها بویژه در روستاها توسعه روستاها با سرعت در جریان است.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهضت بهسازی و آسفالت در سطح روستاهای زابل را شروع کرده و این اقدام در راستای خدمات شایسته به روستاییان است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: از ابتدای سال از محل اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل بیش از ۸۰ هزار مترمربع در پنج روستا و حاشیه شهر تخصیص یافته که چندین روستا و محلات حاشیه شهر در مرحله آسفالت و برخی روستاها در مرحله زیرسازی و تکمیل آسفالت هستند.
وی تاکید کرد: این اقدامات باعث پایداری جمعیت، توسعه روستایی و خوشحالی مردم خواهد شد و حق روستاییان است که از این گونه امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.
ملاشاهی افزود: انتظار داریم در آینده نزدیک آسفالت معابر روستایی در دیگر روستاها هم تکمیل شود و در سال آینده روستاهای بیشتری از نظر اجرای عملیات آسفالت زیر پوشش فعالیت‌های بنیاد مسکن قرار گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha