۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲
کد خبر: 85468298
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ربیعی: هرکس بازی ما با استقلال را ندید ضرر کرد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲
کد خبر: 85468298
ربیعی: هرکس بازی ما با استقلال را ندید ضرر کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی باکیفیت و تماشایی بود و کسانی که این بازی را ندیدند، ضرر کردند.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: ابتدا باید به هواداران استقلال تبریک بگویم بابت این پیروزی و به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. بازی با کیفیت و تماشایی بود و کسانی که این بازی را ندیدند ضرر کردند.

وی ادامه داد: با برنامه بازی کردیم می‌دانستیم استقلال از کناره‌ها خوب نفوذ و در بازی مستقیم عالی عمل می‌کند برای همین آنها را مهار کردیم.

ربیعی افزود: فکر می‌کنم ١۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم را از دست دادیم و به بچه‌ها تاکید داشتیم به هیچ وجه عقب نکشند. متاسفانه زمانی که قصد تعویض داشتیم گل مساوی را خوردیم. اگر توپ از زمین خارج می‌شد و تعویض می‌کردیم گل نمی‌خوردیم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نزدیم و استقلال ۲ گل قشنگ زد که باید بگویم بازیکنان خارجی این تیم نقش تعیین کننده‌ای داشتند. همه بضاعت ما این است. شاید برخی‌ بگویند اگر در صحنه آخر دانیال ایری توپ را می‌زد این اتفاق نمی‌افتاد اما او فقط ۱۹ سال دارد و یک اشتباهی کرد.

وی افزود: هفته گذشته یک بازیکن ١٨ ساله را بازی دادیم. اولین بار بود که او در این جو بازی می‌کرد و شاید قسمت این بود که در دقایق پایانی گل بخوریم. باخت حق ما نبود اما فوتبال همین است. تلاش کردیم که سربلند بیرون بیاییم و این بازی به خوبی نشان داد بی‌دلیل نیست که ما بهترین تیم خارج از خانه هستیم. 

ربیعی اظهار کرد: دیدید که تا دقیقه ٩۵ حمله کردیم تا به گل برسیم. دوست داشتم تهاجمی بازی کنیم و اکنون که باختیم ایرادی ندارد. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره تفاوت نتایج ذوب‌آهن در داخل و خارج از خانه توضیح داد: در فولادشهر اتفاقات غیرطبیعی داریم. در سه بازی برای ما پنالتی نگرفتند. در بازی با شمس آذر سانتر گل شد. بازی با نساجی از ۴۵ متری گل زدند. وقتی در خانه عقب می‌افتیم جبران آن سخت است. من گفتم ذوب آهن برای بهتر شدن احتیاج دارد تا در پنجره نقل و انتقالات رفته رفته بهتر و بهتر شود. گله نمی‌کنم. ما نصف تیم را نسبت به نیم فصل اول از دست دادیم. متاسفانه نتوانستیم این کمبود را جبران کنیم. یک بازیکن را کنار گذاشتیم و با مابقی پول او بازیکن گرفتیم. در نیم فصل جذب بازیکن سخت است. 

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: نمایش خوبی داشتیم. امروز دو موقعیت دو به تک داشتیم و می‌توانستیم ورق بازی را برگردانیم و برنده باشیم. روی گل دوم، استقلال موقعیت ویژه‌ای نداشت. ما روی برنامه بازی کردیم. فکر نمی‌کنم تیمی مثل ما استقلال را در آزادی تحت فشار گذاشته باشد.

ربیعی در واکنش به کم تجربگی بازیکنان ذوب آهن در زدن ضربات آخر گفت: اسلامی قطعا آینده فوتبال ایران است و لطیفی هم جوان خوبی ست. ایری هم نمایش خوبی داشت اما دقت کنید وقتی آذرباد به میدان آمد ورق بازی برگشت. باید یک جا شانس با شما یار باشد که با ما نبود. 

وی در واکنش به عملکردش مقابل استقلال و پنج شکست مقابل این تیم اظهار داشت: من با بضاعت تیم‌های که داشتم تلاش کردم ببرم. سعی می‌کنم تیمم فوتبال خوبی بازی کند و امیدوارم در ذوب‌آهن شرایط نسبت به قبل بهتر شود. اگر مصدومیت‌ها نبود و دو بازیکن ما سرباز نمی‌شدند، قطعا تیم بهتری داشتیم. اکنون ناراحت هستم شاید این نتیجه زیبنده کاری که می‌خواستم نبوده باشد اما کیفیتی که تیم من بازی کرد از نتیجه‌اش بهتر بود.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: تیم ما ١۶ بازیکن بزرگسال دارد. من سه بازیکن را از هفته گذشته نداشتم و دو دروازه‌بان هم هستند این می‌شود ١١ بازیکن ؛ ما همین حالا در لیست بزرگسالان خود ٣ جای خالی داریم. دوست دارم ذوب‌آهن به همان تیم قوی آسیایی تبدیل شود. این موضوع اراده کارخانه را می‌طلبد. ما برای رقابت به حمایت نیاز داریم. من هم وظیفه دارم در ۴ بازی باقیمانده با همه وجود بجنگم.

ربیعی در واکنش به حواشی هفته های اخیر عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم. ذوب‌آهن سه سال پیش با مس رفسنجان بازی داشت و سایپا با تراکتور. یک تیم باید سقوط می‌کرد و من با مس یک بر صفر ذوب‌آهن را بردم. سال گذشته حتی مس رفسنجان، مس کرمان را برد. من بازی‌ام را انجام می‌دهم و می‌توانم قضاوت شوم.

وی افزود: موضوع مهم این است رفتار من بعد از قضاوت چطور است. بعد از بازی پرسپولیس و حواشی آن هم گفتم باید با اشد مجازات برخورد شود. این موضوعاتی‌ست که باشگاه باید رسیدگی کند و من نباید وارد حاشیه شوم. گاهی توانستم نتیجه بگیریم و الان نیز تلاش می کنم در ۴ بازی پایانی ذوب‌آهن نتیجه بگیرد.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال استقلال با این پیروزی حیاتی، با ۵۷ امتیاز به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد. ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha