۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85468229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز مقابل سپاهان به بقا در لیگ امیدوار شد

اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما با تساوی و کسب یک امتیاز با ارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان اصفهان به چهار هفته پایانی و بقا در لیگ امیدوار شدیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس پورموسوی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، افزود:خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم یک امتیاز با ارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوریم.

وی ادامه داد: بازی خوب و زیبایی بود و هر دو تیم بازی تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند اما بارش باران از کیفیت بازی دو تیم کم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت:بازیکنان تیم ما با وجود اینکه یک گل از تیم سپاهان عقب بودیم بازی شجاعانه ای را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه تیم ما در نیمه اول چند موقعیت گل داشت و به نظرم تساوی در این بازی نتیجه عادلانه ای بود،‌ گفت: باید تا هفته سی‌ام با کش و قوس‌های انتهای جدول کنار بیاییم و امیدوار باشیم و تیمی که بتواند از نظر روانی شرایط را برای بازیکنان بهتر کند، در لیگ می‌ماند.

پورموسوی با بیان اینکه وقتی عقب هستیم چیزی برای از دست دادن نداریم، اضافه کرد: بازیکنان تیم ما در نیمه دوم شجاعانه‌تر بازی کردند و ناامید نشدند و با انگیزه بیشتر به بازی ادامه دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با عرض خدا قوت به کمیته داوران، افزود: قضاوت داور بسیار خوب بود.

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان امروز دوشنبه در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha