۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85468200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برد امیدوار کننده صنعت‌نفت برابر مس رفسنجان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبر: 85468200
برد امیدوار کننده صنعت‌نفت برابر مس رفسنجان

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد میهمانش مس رفسنجان را شکست دهد تا به ماندن در لیگ امیدوار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار شامگاه دوشنیه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت آبادان با یک گل به برتری رسید.
شاگردان فراز کمالوند که برای ماندن در لیگ دل به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی بسته بود از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و حریف رفسنجانی خود را تحت فشار قرار داد.
در دقیقه ۹ این دیدار توپ‌گیری علی یوسف در میانه زمین با دریبل این بازیکن همراه شد و شلیک وحشتناک این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه لک شد تا بدین ترتیب صنعت نفت با یک سوپرگل از مهمان خود پیش بیفتد.
در ادامه ۲ تیم بازی متعادلی دنبال کردند تا نیمه اول با یک گل به سود صنعت‌نفت آبادان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم تیم مس رفسنجان برای جبران گل خورده تلاش کرد ولی مدافعان صنعت‌نفت اجازه خودنمایی به مهاجمان این تیم ندادند.
بازیکنان صنعت‌نفت در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه ریزی کردند و در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفتند ولی مهاجمان این تیم در زدن ضربات نهایی کم دقت نشان دادند.
پیام حیدری یه کمک‌های حسین مرادی و عباس پورحمیدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
محمدرضا مهدی‌زاده از تیم مس رفسنجان و پیام پارسا، طالب ریکانی و امیرمحمد پناهی از تیم صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

محمدرضا مهدی‌زاده بازیکن تیم مس رفسنجان در دقیقه ۸۵ این دیدار با دریافت کارت دوم از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha