۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85468116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رجاییان: تمایل داریم حسینی در اراک بماند؛ چادرملو را دست کم نمی‌گیریم

تهران-ایرنا- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، گفت: با توجه به تعامل متقابلی که بین ما و مجتبی حسینی برقرار است در صدد هستیم تا او در اراک بماند و به کار خود ادامه دهد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، محمد رجاییان بعد از بُرد یک بر صفر تیمش برابر پیکان، اظهار داشت: دو تیم هوادار و پیکان رقبای سرسخت ما بوده‌اند و ما همیشه با آنها جدال سختی داشته‌ایم. خوشبختانه امروز موفق شدیم با یک گل پیکان را شکست بدهیم و روند موفقیت خود را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: بعد از برد پرسپولیس توقع از تیم ما بالا رفته است، بازی ما برابر آنها با آن فوتبال هیجانی که به نظرم بی‌نظیرترین فوتبال چند سال اخیر بود، همه را راضی کرد، حتی هواداران پرسپولیس هم ناراحت نیستند چراکه یک فوتبال زیبا را شاهد بودند. مهم این بود که ما بعد از این دیدار، دچار غرور نشویم و در باد آن پیروزی نخوابیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص ادامه همکاری با مجتبی حسینی سرمربی این تیم، تاکید کرد: با توجه به رفتار متقابلی که بین ما وجود دارد او دوست دارد در اراک بماند و ما هم درصدد هستیم این اتفاق رخ بدهد. متاسفانه با وجود اینکه فصل تمام نشده برخی از باشگاه‌ها با بازیکنان ما وارد مذاکره شده‌اند که این خوب نیست چراکه بازیکن دچار مشکل می‌شود. البته این اتفاق در نیم فصل هم رخ داد و به صورت رسمی بازیکنان ما را می‌خواستند. این مسائل باعث می‌شود بازیکنان از فرم خارج شود و طبعاتی دارد.

رجاییان در مورد نظارتی که در هفته‌های پایانی باید در لیگ اعمال شود، گفت: در فوتبال به دلیل گردش بالای مالی نیاز است نهادهای مختلف نظارت داشته باشند به خصوص در چند بازی آخر و امیدواریم مسیر به درستی طی شود.

وی در خصوص دیدار تیمش در جام‌حذفی، خاطر نشان کرد: بازی با چادرملو در جام حذفی سخت است و نباید آنها را دست کم گرفت. این تیم در بازی آخر خود در لیگ یک موفق شد سایپا را شکست دهد و برابر این تیم کار سختی را داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha