پروژه آبرسانی به جنوب استان اصفهان موجب رونق گردشگری می‌شود

اصفهان - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:پروژه آبرسانی به جنوب استان اصفهان علاوه بر تامین آب شرب در حوزه‌های مختلف موجب توسعه گردشگری در شهرستان سمیرم می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان مهران زینلیان دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در جریان بازدید یک روزه از طرح‌های عمرانی شهرستان سمیرم اظهار داشت: پروژه تامین آب در جنوب استان تامین کننده آب شرب است و بر اساس تخصیص و مجوزات وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است.

زینلیان اضافه کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود، در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قطعا اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ابراز امیدواری کرد که این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان سمیرم باشد.

زینلیان تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد.

وی همچنین از ‌پروژه سردخانه و سرتینگ قائم بازدید کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی ادامه داد: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشاء خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha