۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85468099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85468099
معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

مشهد اولین مقصد زیارتی در ایران است و سالانه زائران بسیاری برای زیات حرم مطهر امام رضا (ع) راهی سفر به این شهر می‌شوند. این شهر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دیگری نیز دارد اما مهم‌ترین جاذبه آن بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان است. از این‌رو اکثر مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند علاقمند هستند در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت داشته باشند.

ایرنابازار- مشهد اولین مقصد زیارتی در ایران است و سالانه زائران بسیاری برای زیات حرم مطهر امام رضا (ع) راهی سفر به این شهر می‌شوند. این شهر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دیگری نیز دارد اما مهم‌ترین جاذبه آن بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان است. از این‌رو اکثر مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند علاقمند هستند در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت داشته باشند تا بتوانند دسترسی سریع و آسانی به حرم و همچنین مرکز شهر و خیابان‌های باصفا اطراف حرم داشته باشند. در نقاط مختلف شهر مشهد هتل‌های متعددی تاسیس شده است که هر یک از امکانات بی‌نظیری برخورداراند. اگر می‌خواهید با رزرو بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های پنج ستاره نزدیک حرم

هتل‌های متعددی در نزدیک حرم وجود دارد که از جمله لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره در میان انواع هتل مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

هتل بین المللی قصر مشهد

با انتخاب هتل بین المللی قصر مشهد می‌توانید اقامتی ایده آل و رویایی را تجربه کنید. این هتل از تنوع خدمات و امکانات با کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و بی نظیر محوطه داخلی هتل و اتاق‌های آن از همان بدو ورود نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. به عبارتی این هتل از مدرن‌ترین هتل‌ها است و مسافران می‌توانند از امکانات خاصی مانند آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد، اسنوکر و واحد گریم استفاده کنند و همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل پارسیس مشهد

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین ولوکس‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم است که تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و با سطح استانداردهای بین المللی به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل از امکانات متنوع و خاصی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام ترکی، آرایشگاه زنانه و مردانه و خشکشویی اشاره نمود.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به حرم است که از امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای دارد. این هتل شیک و مجلل واحدهای اقامتی مجهز به بروزترین امکانات و تجهیزات دارد و مسافران می‌توانند اقامتی خاطره انگیز داشته باشند و با چند دقیقه پیاده روی به حرم برسند. مجاورت این هتل با مراکز تجاری و مراکز خرید موجب محبوبیت دو چندان آن شده است. این هتل مجهز به رستوران، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، سرای سنتی و ... است.

آدرس: مشهد، خیابان ۱۷ شهریور، نبش دانش شرقی

هتل درویشی مشهد

از دیگر هتل‌های نزدیک حرم می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره نمود که تنها هتل آتریوم و مرتفع در شرق کشور محسوب می‌شود. این هتل ۵ ستاره دارای واحدهای اقامتی مانند اتاق‌های چند تخته، سوئیت‌های ویژه، امپریال و VIP است که هر یک از اتاق‌ها دارای سبک معماری خاص و منحصربه‌فردی است. هتل درویشی از امکانات فوق العاده ای برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز تخصصی اسپا، سالن بیلیارد، سالن پذیرایی، رستوران و کافه‌های متنوع اشاره نمود.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

بهترین هتل‌های چهار ستاره نزدیک حرم

هتل‌های چهار ستاره نزدیک به حرم نیز همانند هتل‌های لوکس و پنج ستاره از امکانات بی نظیری برخورداراند و خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهند که اقامت در آن‌ها را بسیار لذت‌بخش کرده است. این هتل‌ها دارای قیمت پایین تری نسبت به هتل‌های لوکس مشهد هستند. از جمله بهترین هتل‌های چهار ستاره نزدیک حرم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

هتل لیان مشهد

اگر می‌خواهید اقامتی لوکس در یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به حرم در مشهد داشته باشید هتل لیان مشهد با امکانات و خدمات فوق‌العاده بهترین گزینه خواهد بود. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران با منوی متنوع، مجموعه آبی، کافی شاپ روف گاردن، اتاق‌های مجهز، وان و جکوزی، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و ... اشاره نمود.

آدرس: خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که طرفداران بسیاری دارد. این هتل بی‌نظیر از واحدهای اقامتی مانند سوئیت پرزیدنت، ماه عسل، رویال و اتاق کانکت برخوردار است که هر یک امکانات عالی دارند. هتل با شکوه الماس ۱ که تنها پنج دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد از امکانات ویژه ای مانند بازارچه خرید، ترانسفر فرودگاهی، بوفه صبحانه، سالن کنفرانس و پذیرایی برخوردار است.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد نزدیک حرم

برای رزرو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل مشهد هتل‌های سه ستاره می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در نزدیکی حرم هتل‌های سه ستاره متعددی با امکانات رفاهی مناسب وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد از هتل‌های نزدیک به حرم و سه ستاره است که طرحی لوکس و مدرن آن مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. این هتل از امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برخوردار است که اقامت در آن را بسیار دل انگیز می‌کند. هتل رز درویشی مجهز به رستوران و کافه است و ۱۰۷ واحد اقامتی تمیز و مجهز دارد.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان یکی از مدرن ترین‌های ۳ ستاره مشهد است و به علت تازه تاسیس بودن از امکانات بروز و با کیفیتی برخوردار است. این هتل آپارتمان تنها ۵۰۰ متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به حرم است. از امکانات این مجموعه می‌توان به واحدهای اقامتی مجهز، مجموعه آبی، فروشگاه، خدمات ماساژ و خشکشویی اشاره نمود.

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲

معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

رزرو هتل در مشهد با اسنپ تریپ

مشهد مقدس دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی است و تمامی آن‌ها از امکانات مناسبی برخورداراند و مسافران می‌توانند متناسب با بودجه خود برای رزرو هتل مشهد اقدام کنند. در این میان هتل‌های نزدیک به حرم طرفداران بیش‌تری دارند و ظرفیت آن‌ها سریع تر تکمیل می‌شود. از این‌رو بهتر است که پیش از سفر برای رزرو اتاق در این هتل‌ها از اینجا اقدام کنید. برای رزرو هتل با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت خدمات می‌توانید به سایت معتبر و معروف اسنپ تریپ که امکان رزرو هتل و بلیط هواپیما و ... در تمامی نقاط ایران را فراهم نموده مراجعه کنید و از خدمات بی‌نظیر این مجموعه بهره‌مند شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha