اینوتکس میزبان رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴»

تهران - ایرنا -رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» (FARIS AWARDS ۲۰۲۴) در چهارچوب همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات (IAA) و پارک فناوری پردیس با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، «محمد ماجد» کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران در این مورد گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگ ترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسوولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

به گفته کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران، این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیات مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

اینوتکس میزبان رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴»


ماجد در ادامه به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس اشاره کرد و گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (هفت سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

«فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره رییس و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، اینوتکس ۲۰۲۴ با میزبانی از بیش از ۴۵۰ مجموعه فناور و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در این پارک برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha