۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱
کد خبر: 85467785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توفان و تندباد ۵۵۹ میلیارد ریال به شبکه برق قشم خسارت زد

قشم - ایرنا - مدیریت برق شهرستان قشم گفت: خسارت اولیه توفان و تندباد اخیر در این شهرستان، ۵۵۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

اسماعیل سالفی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تند باد، توفان و بارندگی به ۲۴ کیلومتر از شبکه و تاسیسات، ۲ دستگاه ترانس و ۳۵۳ اصله تیر برق فشار متوسط و فشار ضعیف خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران توزیع برق تمامی شبکه‌های تخریب شده اصلاح و در حال تعمیر است گفت: با توجه به شرایط حساس افزایش دما و گرما در این ایام و لزوم تامین برق پایدار، در اسرع وقت نسبت به پایداری برق اقدام و شبکه‌های آسیب دیده ترمیم و اصلاح شدند.

مدیریت برق شهرستان قشم افزود: قشموندان، در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق خودداری و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱(مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha