۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85467689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترجمه کتاب غذا و کشاورزی در مرکز تحقیقات استان مرکزی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85467689
ترجمه کتاب غذا و کشاورزی در مرکز تحقیقات استان مرکزی

اراک - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان استان مرکزی از ترجمه کتاب جامعه شناسی غذا و کشاورزی با مضمون امنیت غذایی توسط اعضای هیات علمی این مرکز خبر داد.

«غلامرضا گودرزی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: با توجه به اهمیت امنیت و حکمرانی غذایی در سند برنامه هفتم توسعه کشور و راهبرد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تات، کتاب جامعه شناسی غذا و کشاورزی با مضمون امنیت غذایی نوشته مایکل کارولان (۲۰۲۳) استاد دانشگاه کلرادو توسط اعضای هیات علمی این مرکز ترجمه و توسط انتشارات زیست فناوری وابسته به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری چاپ و منتشر شد.

وی بیان کرد: این کتاب باتوجه به اهمیت مباحث مطرح شده به عنوان اثر فاخر سال ۱۴۰۲ از سوی انتشارات زیست فناوری انتخاب شد و اقدامی ارزشمند از این مرکز بوده است.

بیشتر بخوانید:

۱۰۰ طرح تحقیقاتی جدید در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان مرکزی هدفگذاری شد

مطالعه ۲۶ طرح تحقیقاتی در مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی انجام شد

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان استان مرکزی عنوان کرد: کتاب جامعه شناسی غذا و کشاورزی با ارائه مباحثی جامع در حوزه‌های مطالعاتی مختلف از جمله عدالت غذایی، امنیت غذایی و تغذیه، رژیم‌های غذایی پایدار، حاکمیت غذایی، جامعه شناسی زیست محیطی، کشاورزی و مطالعات فرهنگی منبع مطالعاتی مناسبی برای سیاستگذاران، تصمیم گیرندگان حوزه کشاورزی، دانشجویان، مروجان و بهره برداران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha