۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85467678
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ سوداگر مرگ در دورود دستگیر شدند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85467678
۱۰ سوداگر مرگ در دورود دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۰ سوداگر مرگ در این شهرستان دستگیر و ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مجتبی نوریان روز دوشنبه اظهار داشت: به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان دورود، طرح ارتقای امنیت محله محور پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموارن انتظامی دورود با اشراف اطلاعاتی ۱۰ سوداگر مرگ را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیات‌های ضربتی دستگیر کردند که در بازرسی از پاتوق این افراد ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: طرح مبارزه با سرقت در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترل مجرمان سابقه دار، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد هفت سارق را با اشراف اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه ها، تاکنون به ۱۶ فقره انواع سرقت معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha