۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85467659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشتر بارش در مناطق مرکزی و شمالی بوشهر خواهد بود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85467659
بیشتر بارش در مناطق مرکزی و شمالی بوشهر خواهد بود

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه جدید بیشترین بارش در مناطق شمالی و مرکزی این استان رخ خواهد داد.

" زهرا راستگو " روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در همین راستا در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دریا طی این مدت متلاطم خواهد بود و از روز چهارشنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس مواج می‌باشد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رعد و برق، از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

راستگو تصریح کرد: جهت وزش باد در این مدت بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی و امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعات و از فردا ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا نیز امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتی متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ، مد اول ساعت ۰۶:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha