۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85467586
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۲ سارق منزل در گیلان دستگیر شدند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85467586
۲۲ سارق منزل در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز دوشنبه با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی بیان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت که در این راستا، ۲۲ سارق و چهار مالخر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف پنج میلیارد ریال لباس خارجی قاچاق در خشکبیجار رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۷۱۶ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی بخش خشکبیجار خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خشکبیجار رشت حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، ‌۷۱۶ ثوب انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال عنوان و بیان‌ کرد: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف سه تن کود شیمیایی قاچاق در شرق گیلان

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از سه تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان‌ در ایست و بازرسی بخش چابکسر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل عبور و مرور در محور خروجی شهرستان رودسر به یک دستگاه وانت نیسان‌ مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو، حدود سه تن کودشیمیایی قاچاق را کشف و توقیف کردند که از نظر کارشناسان ارزش کود شیمیایی کشف شده، بیش از یک میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال برآورد شد و در این راستا نیز، متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha