سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ناحیه صنعتی رضی مشگین‌شهر رونق می‌گیرد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ناحیه صنعتی رضی با هدف رونق تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز دوشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی رضی مشگین‌شهر افزود: توسعه ناحیه صنعتی رضی در اولویت‌ برنامه‌های کاری این شرکت قرار دارد و امیدواریم با کمک مسئولان استانی و شهرستانی حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی محقق شود.

وی با بیان اینکه چهار شهرک صنعتی در مشگین‌شهر فعال است، اظهار کرد: وجود سه شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک غیردولتی در شهرستان مشگین‌شهر شرایط مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم کرده و باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در کنار توسعه گردشگری، رشد و توسعه صنعت شهرستان مشگین‌شهر نیز از روند بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

وی اولین مقوله جذب سرمایه‌گذار در استان را تامین زمین صنعتی عنوان کرد و افزود: برای جذب حداکثری سرمایه‌گذاران در استان نیازمند توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم تا با ورود سرمایه‌گذاران جدید، مشکلی از بابت تامین زمین مورد نیاز وجود نداشته باشد.

علایی همچنین از راه‌اندازی سیستم روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال طی مدت ۲ ماه خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است ، افزود: با اجرای طرح‌های عمرانی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha