۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85467461
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روستای بزمه فریدونشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85467461
روستای بزمه فریدونشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

اصفهان- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از اتصال روستای بزمه در شهرستان فریدونشهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

جعفر مُطلب زاده، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با احداث این سایت جدید با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل بودجه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO)، توسط اپراتور ایرانسل، اهالی روستای بزمه با ۳۶۳ خانوار و یک هزار و ۲۵۳ نفر جمعیت از شبکه ملی اطلاعات و اینترنت همراه پرسرعت بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون ۱۰۷ روستا و منطقه عشایری و بیش از ۹۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اصفهان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان ادامه داد: دولت سیزدهم با رویکرد محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات در مناطق محروم و روستایی، طرح ها و پروژه های بسیار خوبی را در سطح کشور و استان اجرایی کرده است.

وی با بیان‌اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل بودجه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) انجام شد، اظهار داشت: زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این روستاها با اتصال به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت محقق خواهد شد.

مطلب‌زاده گفت: اتصال این روستا به شبکه ملی اطلاعات در راستای تحقق دسترسی همگانی به ارتباطات دیجیتال در مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم استان، رونق اقتصادی و تسهیل زندگی مردم صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، وزارت ارتباطات دولت سیزدهم نیز در بیش از ۲ سالی که از استقرار آن می‌گذرد توانست بیش از پنج هزار روستای بالای ۲۰ خانوار را به اینترنت متصل کند.

روستای بزمه در دهستان برف انبار بخش مرکزی شهرستان فریدونشهر، در ارتفاع ۲ هزار و ۴۰۰ متری از سطح دریا و در فاصله ۱۷ کیلومتری از شهر فریدونشهر قرار دارد.

شهرستان سردسیر فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت و ۸۵ روستا در ۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha