۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85467420
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معرفی سایت‌های سفارش غذای اداری و شرکتی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85467420
معرفی سایت‌های سفارش غذای اداری و شرکتی

اساس کارسایت‌های کترینگ وسفارش غذای سازمانی نمایش منوها،غذاهاوارتباط ساده بامشتریان خود است.کترینگ‌هاباید بتوانند تنوع، کیفیت غذا، نوآوری و خدمات خود را در این فضای گسترده به نمایش بگذارد.یک وب سایت کاربرپسند باطراحی شیک خدمات پذیرایی استثنایی وتخصص خود را در معرض دیدعموم قرارمی‌دهد.این سایت‌هاباتامین غذای مقرون به صرفه واقتصادی به کارمندان شرکت‌هاگام مهمی درجهت بهودکارایی وعملکردپرسنل برمی دارند.

ایرنابازار- در عصر دیجیتال امروزی، یک وب سایت سفارش غذای اداری با طراحی مناسب می‌تواند بیشترین بازدهی را برای سفارش گیری داشته باشد. یک سایت کترینگ حرفه‌ای با ارائه پیشنهادات منحصر به فرد، مشتریان بالقوه را جذب می‌کند. بهترین سایت‌های سفارش غذای شرکتی با منوهای جذاب و متنوع، تخفیف‌های ویژه و مناسبتی و سیستم سفارش‌گیری آنلاین خود نیازها و ترجیحات تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها را برای ثبت سفارش غذا برآورده می‌کند.

اصول کار سایت‌های سفارش غذای اداری

اگر به دنبال بهترین سایت کترینگ برای سفارش غذای اداری هستید احتمالا برندهای زیادی را پیدا می‌کنید. اما بین تمام این برندها کدام یک خدمات بهتری ارائه می دهند. به طور کلی، یک سایت کترینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اغلب صاحبان مشاغل پذیرایی و کترینگ به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین قوی و الهام بخش هستند. از این رو، این کسب کارها برای جذب مشتریان بیشتر و نمایش پیشنهادات منحصر به فرد خود طراحی بهترین سایت غذا پرسنلی را در اولویت قرار می‌دهند.

اساس کار سایت‌های کترینگ و سفارش غذای سازمانی نمایش منوها، غذاها و ارتباط ساده با مشتریان خود است. کترینگ‌ها باید بتوانند تنوع، کیفیت غذا، نوآوری و خدمات خود را در این فضای گسترده به نمایش بگذارد. یک وب سایت کاربرپسند با طراحی شیک خدمات پذیرایی استثنایی و تخصص خود را در معرض دید عموم قرار می دهد.

این سایت‌ها با تامین غذای مقرون به صرفه و اقتصادی به کارمندان شرکت‌ها گام مهمی در جهت بهود کارایی و عملکرد پرسنل بر می‌دارند. طبخ غذاها، تامین وعده‌های غذایی با توجه به سلیقه مشتریان و ارسال غذا به محل با بسته‌بندی اصولی از وظایف یک سایت سفارش غذای پرسنلی است.

کترینگ‌های معتبر و با تجربه با بکارگیری تیمی زبده خدمات ‌تامین غذای سالم و با کیفیت را بر عهده دارند. اغلب سایت‌های سفارش غذا سعی دارند با راه‌حل‌های اقتصادی وعده‌های غذایی را با قیمت مناسب به پرسنل شرکت‌ها عرضه کنند. این به معنای مقرون به صرفه بودن غذای سازمانی کترینگ‌ها نسبت به رستوران‌ها است.

معرفی سایت‌های سفارش غذای اداری و شرکتی

ویژگی برترین سایت های سفارش غذای اداری

وب سایت حرفه‌ای و کاربردی یک کترینگ، مشاهده انواع غذاها و سفارش غذا را آسان‌تر می‌کند. بهترین سایت‌های سفارش غذای سازمانی برای مشتریان خود امکانات زیر را فراهم می‌کنند:

  • بهترین کترینگ‌ها یک سیستم سفارش آنلاین کاربردی دارند که به مشتریان امکان می‌دهد به راحتی و تنها با چند کلیک سفارش هفتگی خود را انجام دهند. معمولا سفارش گیری مطابق با منوی کترینگ انجام می‌شود. اغلب، غذاهای منو برای یک روز و در طول هفته مطابق با ذائقه تمام افراد و شامل غذاهای سنتی، فرنگی، فست فودها و غیره است.
  • طراحی، باید کاربرپسند باشد و خدمات پذیرایی و منوی پیشنهادی کترینگ را برجسته و جذاب‌ نشان دهد. به طوری که مشتری به راحتی به منو دسترسی پیدا کرده و غذاهای خود را انتخاب ‌کند.
  • لیستی از پیوندها به رسانه‌ها و کانال‌های اجتماعی برای ارتباط آسان با کترینگ ضروری است. ارتباط مشتریان با کترینگ از طریق فضای مجازی، اطلاع از آخرین تغییرات منوی غذایی و استفاده از پیشنهادات و انتقادات در این فضای گسترده به بهترین شکل انجام می‌شود. هر چه این ارتباطات قوی‌تر باشد اعتماد و رضایت مشتریان نیز افزایش می‌یابد.
  • اغلب سایت‌ها از تصاویر بصری زیبا و واقعی خیره کننده برای معرفی غذاها استفاده می‌کنند. در واقع، استفاده از تصاویر باکیفیت در سرتاسر سایت بر تعهد شرکت کترینگ به ایجاد تجربه‌های غذاخوری عالی تاکید می‌کند. تصاویر باکیفیت غذای شرکتی تصمیم‌گیری مدیران برای انتخاب بهترین کترینگ را ساده‌تر می‌کند. تصاویر واقعی گویای کیفیت و سلامت غذاها هستند.
  • علاوه بر ظاهر جذاب، سهولت استفاده از سایت یکی دیگر از ویژگی بسیار مهم کترینگ‌ها است. یک سایت ساده باعث می‌شود مشتریان بدون حواس پرتی تمام خواسته‌های خود را پیدا کنند.
  • برترین وب سایت‌ها همواره به دنبال ارائه خدمات عالی به مشتریان خود هستند. اما ارائه خدمات جز با توجه به خواسته‌های مشتریان میسر نخواهد بود. ارتباط مستمر، احترام و توجه دقیق به خواسته‌ها موجب تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف کترینگ‌ها برای سفارش غذای پرسنلی می‌شود. برترین سایت‌ها با نظر سنجی‌های ماهانه، از نزدیک با نگرانی‌های مدیران و پرسنل آشنا می‌شوند و به خواسته‌های آن‌ها احترام می‌گذارند.
  • سایت‌های سفارش غذا همیشه در منوی روزانه چندین نوع غذا را قرار می‌دهند. در این حالت پرسنل می‌توانند هر روز بر اساس ذائقه و سلیقه خود غذای مورد نظر را رزرو کنند.

معرفی بهترین وبسایت ها در زمینه سفارش گیری غذای شرکتی

معرفی سایت‌های سفارش غذای اداری و شرکتی

کترینگ ناریجه:

کترینگ و تشریفات ناریجه در سال 1394 ثبت و آغاز به کار نمود و اکنون با چندین شعبه در سطح شهر و یک آشپزخانه مرکزی مجهز، آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد.

این مجموعه با مطالعه و پخت به روش کاملا ستنی سعی بر ارائه طعم اصیل غذای ایرانی را داشته و با تنوع بیش از 160 مدل غذای ایرانی فرنگی فست فود و سالادهای کاملا رژیمی استقبال قابل توجهی از پرسنل محترم سازمان ها را داشته است.

همچنین استفاده از ماشین های گرم کن دار و هات باکس و کول باکس و قراردادن گرم کن های امانی در سازمان ها و تحویل به موقع، دقیق و کارشناسی شده غذا، داشتن پنل انتخاب غذای پرسنل و کادری مجرب و اموزش دیده جهت سرو غذا در محل از دیگر مزیت های قابل ذکر این مجموعه میباشد.

ناریجه با تاسیس شعبات مختلف در مرکز و شمال شهر موفق به ارائه کیفیت حداکثری با کم کردن فاصله پخت تا سرو بوده است. مشتریان عزیزمان همواره در طول دوره همکاری امکان بازدید بدون هماهنگی از آشپزخانه و انبارها و سردخانه و سیستم حسابداری جهت هرچه بیشتر شدن اعتماد و آسودگی خیال آنها، در ساعت های فعال مجموعه با حضور کارشناسان کنترل کیفی و بهداشت فراهم است.

آدرس سایت : www.narijeh.com

مامان پز:

مامان‌پز، اولین وب سایت سفارش غذای خانگی در ایران است که فعالیت خود را با همکاری خانم‌های خانه دار در سال 1393 آغاز نمود. غذاهای مامان‌پز توسط خانم های خانه دار با رعایت نکات بهداشتی، با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی تهیه و برای خریداران ارسال می‌شود. علاوه بر غذاهای خانگی، امکان سفارش فینگرفود، غذاهای مجلسی و غذای شرکتی در وب سایت مامان پز وجود دارد.

آدرس سایت: www.mamanpaz.ir

فودیسا:

فودیسا، راهکاری ساده واقتصادی برای تامین غذای کارکنان شرکت ها و سازمان هایی است که به دنبال افزایش بهره وری، بهبود کار تیمی و خلاقیت هستند.

فودیسا وابسته به هلدینگ ارزش آفرینان میثاق صدرا مفتخر است به عنوان یکی از بروز ترین و کارآمد ترین تیم های ارائه دهنده خدمات تامین غذای شرکت ها و سازمان ها در سال 1390 پا به عرصه گذاشته و با ایجاد ارزش افزوده گسترده در این حوزه با بهترین کیفیت و فرآیند بهداشتی در حال ارائه خدمت به مشتریان محترم می باشد.

آدرس سایت: www.foodisa.ir

ناهار تایم:

ناهارتایم راه حل جامع تامین غذای کارکنان در شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که هر روز حداقل یک ساعت از زمان خود را صرف یافتن غذای دلخواه خود می‌کنند. ما در ناهارتایم با استفاده از تجربه فعالیت در صنعت رستوران و سفارش آنلاین غذا، پاسخی جامع به مساله تامین غذای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌ دهیم.

آدرس سایت: www.nahartime.com

بدین ترتیب، مدیران کسب و کارها به راحتی با بهترین کترینگ‌های سفارش غذای شرکتی آشنا می‌شوند و می‌توانند از بین تمام آن‌ها معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین سایت سفارش غذا را پیدا کنند. سایت‌های سفارش غذای باتجربه با تامین روزانه غذای پرسنل شرکت‌ها نقش بسزایی در افزایش کارایی و انگیزه کارمندان بازی می‌کنند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha