داوطلبان آموزگاری به کانون‌های ارزیابی دعوت می‌شوند/ دریافت وجه برای مصاحبه

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون آموزگاری از نیمه دوم اردیبهشت به کانون‌های ارزیابی برای مصاحبه دعوت می‌شوند.

علی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره برگزاری آزمون استخدامی امسال معلمان اظهار کرد: در بخش آموزگاری ۲۸ هزار نفر پذیرش خواهیم داشت که نتایج اولیه اعلام شده است.

وی افزود: اکنون برای کانون‌های ارزیابی آماده می‌شویم و داوطلبانی که در مرحله اول قبول شده‌اند، مدارک خود را بارگذاری می‌کنند سپس از نیمه دوم اردیبهشت(۱۶ اردیبهشت) به کانون‌های ارزیابی دعوت می‌شوند و در کانون‌های ارزیابی مورد مصاحبه تخصصی، ارزیابی سلامت جسمانی و موئلفه‌های مختلف از جمله مسائل روانشناختی و شاخص‌های مربوط به شغل معلمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سخنگوی آموزش و پرورش درباره وجه دریافتی از داوطلبان آزمون آموزگاری برای انجام مراحل مصاحبه، ادامه داد: براساس تصویب‌نامه وزیران هر داوطلبی که در یک آزمون شرکت می‌کند برای گزینش و انجام امور پزشکی تا ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بستگی به نوع هزینه‌ها، پرداخت می‌کند.

فرهادی یادآورشد: این موضوع را به کانون‌های ارزیابی سراسر کشور اطلاع رسانی می‌کنیم تا این هزینه‌ها چه مقدار باشد، فکر می‌کنم برای انجام آزمایشات پزشکی و گزینش عمومی و غیره در آموزش و پرورش حدود ۲ میلیون تومان هزینه دریافت شود.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی آموزگاری روز ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۶۳۰ هزار داوطلب برگزار شد. طبق گفته رئیس سازمان سنجش آزمون استخدامی آموزگاری با حضور ۶۳۰ هزار داوطلب و مشارکت بیش از ۸۲ درصدی بانوان برگزار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha