۱۶ استارتاپ در آذربایجان‌غربی آماده ارائه ایده‌های نوین فناوری است

ارومیه- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶ استارتاپ برگزیده آماده ارائه ایده‌های خود در چهارمین رویداد استانی استان‌آپ‌ هستند.

جواد نوری نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۶ استارتاپ برگزیده در حوزه‌های مختلف در رویداد استان‌آپ به سرمایه گذاران ارائه خواهند داشت، اظهار کرد: مراسم اختتامیه چهارمین رویداد استانی استان‌آپ همزمان با ۲۶ اردیبهشت ماه در محل آمفی تئاتر پردیس دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود تا گام مثبت استارتاپی‌ها در حوزه فناوری ۱۴۰۳ ثبت شود.


وی افزود: هدف از برگزاری رویداد استان‌آپ در واقع شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح آذربایجان‌غربی و ارتباط موثرتر با بازیگران و فعالان زیست بوم و استارتاپی استان است.

نوری‌نیا ادامه داد: معرفی و بومی سازی پیشرفت‌ها و دست آوردهای حوزه نو آوری، تسهیل روند جذب سرمایه و به هم‌رسانی صاحبان کسب و کارهای نوپا، معرفی طرح‌ها و استارت آپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه گذاران فعال, به هم رسانی تیم‌ها و استارتآپ‌های این استان به شتاب دهنده‌ها و سرمایه گذاران از جمله اهداف دیگر این طرح است.

۱۶ استارتاپ در آذربایجان‌غربی آماده ارائه ایده‌های نوین فناوری است

وی بیان کرد: ۶۵ صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به این رویداد دعوت شده‌اند که از این تعداد ۵۷ صندوق پژوهش و فناوری هستند.

به گفته وی، دانشجویان علاقه‌مند به بحث کارآفرینی و استارتاپ‌های سرمایه پذیر آذربایجان‌غربی می‌توانند جهت آشنایی با مباحث فوق الذکر در این رویداد حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شرکت برای تمامی علاقه مندان و سرمایه گذاران در صورت ثبت نام رایگان این رویداد آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های پارک و علم فناوری آذربایجان‌غربی پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha