۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85467347
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

هشت اثر به مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی گیلان راه یافت

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: هشت اثر به مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون راه یافت.

سیدجلیل میرعظیمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در خانه تئاتر رشت اظهار کرد: حدود ۱۸ اثر به این جشنواره ارسال شد که پس از داوری هشت اثر برتر در مرحله استانی جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اجرای نمایش هشت گروه راه یافته به مرحله استانی امروز (دوشنبه) انجام می‌شود و در پایان سه اثر برتر برای راهیابی به مرحله کشوری انتخاب خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عنوان کرد: فراخوان نوزدهمین جشنواره یاد شده سال گذشته با شعار «این صحنه خانه ماست» در ۲ گروه سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان انجام شد.

وی افزود: ارائه آثار به این جشنواره در موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آئین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد بود.

جشنواره‌ هنرهای نمایشی در استان‌های مختلف کشور از یکم اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد؛ بخش کشوری این جشنواره نیز در شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha