افزون بر ۸۴۹ هزار تردد در نیمه اول اردیبهشت در محورهای مازندران ثبت شد

ساری- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: افزون بر ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت امسال در محورهای مازندران ثبت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، حسن جهانیان روز دوشنبه افزود: برابرآماربه دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران در ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت امسال نشان می‌دهد تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته و به بیش از ۸۴۹ هزار تردد رسیده است.

وی ادامه داد: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: در بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمود آباد پر ترددترین محورهای استان مازندران بوده اند.

این مقام مسوول اضافه کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

افزون بر ۸۴۹ هزار تردد در نیمه اول اردیبهشت در محورهای مازندران ثبت شد

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha