۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85467281
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی محموله سوخت قاچاق در همدان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85467281
وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی محموله سوخت قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، را بررسی کرد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، این میزان جریمه را دریافت و پرونده را مختومه اعلام کرد.

یونسی گفت: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

ضبط هشت هزار نخ سیگار و ۵۳۰ بسته تنباکو قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریالی برای نگهداری و عرضه سیگار و تنباکو قاچاق خبر داد.

یونسی گفت: پرونده نگهداری و عرضه هشت هزار نخ سیگار و ۵۳۰ بسته تنباکو قاچاق به ارزش ۶۷۷ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ملایر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی ،اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار و تنباکو قاچاق، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر این تعداد نخ سیگار را از یک واحد صنفی کشف، و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha