خیر نیک‌اندیش آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریالی به بیمارستان جاسک هدیه کرد

بندرعباس - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس اهدایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیران نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

جواد پوردکان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خیر در اقدامی خداپسندانه و به منظور کمک به وضعیت بهداشت و درمان جاسک یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران، یکی از راهکارهای اساسی در موفقیت حوزه بهداشت و سلامت است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

«طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در آستانه نوروز امسال نیز پنج دستگاه آمبولانس جدید به ارزش ۴۱۹ میلیارد ریال برای تقویت به ناوگان اورژانس شهرهای مختلف استان اختصاص یافت که یک دستگاه آمبولانس «بنز ۳۱۵ مدل ۲۰۲۳» اهدایی امورپناهندگان سازمان ملل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به پایگاه اورژانس جاده ای جکدان جاسک تحویل شد.»

شهرستان جاسک دارای هشت مرکز خدمات جامع بهداشتی و درمانی شبانه روزی فعال است؛ این شهرستان در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha