۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85467122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

چرا نتانیاهو خود را پشت منابع ناشناس پنهان کرده است؟

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبر: 85467122
چرا نتانیاهو خود را پشت منابع ناشناس پنهان کرده است؟

تهران- ایرنا- منابع صهیونیستی از اقدام عجیب «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در پنهان کردن خود پشت منابع ناشناس برای بیان مواضع جنگ طلبانه‌اش پرده برداشتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رای الیوم در مطلبی با عنوان «هنگامی که سحر به ساحر برمی گردد؛ چرا نتانیاهو خود را پشت نام دیگری برای ابراز مخالفت با توافق و حمله به رفح پنهان می‌کند»، نوشت که کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست ویژگی های بارزی را برای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برشمردند.

بر اساس این گزارش، «قدرنشناس از بیماری خودشیفتگی رنج می برد»، « او با دنیا می جنگد»، «جز خودش موضوع دیگری برایش اهمیت ندارد»، اینها برخی از صفاتی است که کارشناسان صهیونیست به نتانیاهو نسبت می دهند؛ کسی که اعلام کرده زیر بار امضای توافق با حماس برای آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ نمی‌رود.

این رسانه افزود: آنچه صهیونیست‌ها را متعجب کرده، روی آوردن نتانیاهو به شخصیت خیالی برای تشریح مواضع سیاسی درباره مذاکرات توقف جنگ در غزه و مبادله اسیران با حماس است.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی، اظهارات منسوب به مسئول بارز سیاسی این رژیم را بیان می‌کنند که تاکید دارد، تل آویو در صورت توافق با آتش بس و مبادله اسیران، تعهدی به پایان جنگ به شکل کامل ندارد.

این مسئول سیاسی عالی رتبه تاکید کرده که تل آویو به اطلاع میانجی گران رسانده که تعهدی برای پایان جنگ ندارد و ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی در رفح حتی در صورت توافق با حماس را انجام خواهد داد.

رای الیوم اضافه کرد: انتشار این اطلاعات درز شده پس از آن صورت می گیرد که رسانه های رژیم صهیونیستی از تعهد واشنگتن به حماس خبر دادند که اگر حماس از برخی خواسته های خود کوتاه بیاید، این سرآغازی برای آتش بس است که به جنگ هفت ماهه پایان می‌دهد.

به نوشته این رسانه، «یارون آبراهام» تحلیلگر سیاسی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئول سیاسی که درباره مذاکرات با حماس نظر می دهد، همان نتانیاهو است.

وی افزود: نمی خواهم در بازی دفتر نخست وزیری در این باره مشارکت کنم؛ این مسئول سیاسی همان نتانیاهو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha