معاون استاندار فارس : مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان فارس، حساسیت مرحله دوم انتخابات را به مراتب بیش از مرحله نخست آن دانست و گفت: رقابت در این مرحله بسیار سنگین است و این موضوع وظایف ما را نیز سنگین تر می‌کند.

به گزارش ایرنا ، اسماعیل قزل سفلی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان پاسارگاد، افزود: در انتخابات مرحله نخست که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، همه تلاش کردند که انتخاباتی همراه با نظم و به شکل قانونمند، سالم، امن و پرشور برگزار شود و این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: دشمن از یک سال قبل، هم در بحث اختلال در برگزاری انتخابات و هم در زمینه ناامیدسازی مردم تلاش بسیار کرد و کوشش بسیاری به خرج داد تا انتخابات برگزار نشود اما با اراده همه دست اندرکاران و حضور معنادار مردم در کار خود موفق نشد.

قزل سفلی اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم فارس در انتخابات سال گذشته از حد نصاب میانگین کشوری هم بالاتر بود و از میزان مشارکت در انتخابات دوره گذشته نیز فراتر رفت.

معاون استاندار فارس : مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: حساسیت بالای مرحله دوم و سنگینی رقابت در این مرحله وظایف ما را نیز به ویژه در زمینه صیانت از رای مردم سنگین تر می‌کند.

قزل سفلی افزود: همه عوامل اجرایی انتخابات باید با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رفته و برگزار شود.

در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تعیین تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha