۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85467111
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85467111
بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شد

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی، بیش از ۶۰۰ هزار تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، افزود: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارایه این سرویس به مشتریان باشد.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان، شرایط بهره مندی مشتریان ساکن در هزار و۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه ای تدوین و برنامه ریزی شده است گفت: با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

حکمت اظهار کرد: از آنجایی‌که تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به شمار می رود، اینترنت خانگی ADSL، VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

وی یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجه‌ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha