۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85467106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعزیرات حکومتی کردستان ۱۱۰ میلیارد ریال محکومیت مالی صادر کرد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: براساس آخرین آمار، امسال ۱۵۳ پرونده تخلف در استان تشکیل و ۱۱۰ میلیارد و ۸۱۰ میلیون و ۵۷۷ هزار ریال جریمه صادر شد.

حسین رحیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سنندج ۲۲ مورد، بیجار۱۲، بانه ۹۰، مریوان۱۱، قروه ۵ مورد، سقز ۱۲ مورد و سرواباد هم یک مورد بود.

وی تعداد آرا برائت را در این مدت ۱۳ فقره اعلام کرد و افزود: ۱۰ پرونده از شرکت نفت، ۲ پرونده منابع طبیعی و ۱۳۳ پرونده توسط نیروی انتظامی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در کردستان یادآور شد: سه پرونده ارسالی از طرف مراجع قضایی، یک پرونده از جانب بانک ها، یک پرونده ارسالی سپاه پاسداران، یک پرونده اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سه پرونده گمرک بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۹ هزار و ۷۴۲ پرونده تخلف مربوط به کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل و حکم آنها صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: سال ۱۴۰۲ در حوزه کالا و خدمات، ۶ هزار و ۹۴۱ پرونده تشکیل شد که ۳۱۹ مورد آن مربوط به اتاق اصناف بود.

رحیمیان به وجود ۹۶ هزار واحد صنفی فعال و دارای پروانه در استان اشاره داشت و گفت: برای این تعداد پرونده تشکیل شده در بخش کالا و خدمات، بیش از ۵۹۱ میلیارد ریال محکومیت مالی اعمال شد.

وی ادامه داد: در سنندج در بخش تخلفات کالا و خدمات، سه هزار و ۶۲۴ فقره پرونده، کامیاران ۱۸۷ پرونده، بیجار ۴۵۷پرونده، بانه ۴۱۵ پرونده، مریوان ۲۷۱ پرونده، قروه ۷۸۵، سقز ۵۸۵، سروآباد ۱۲۴ پرونده، دیواندره ۲۵۹و دهگلان نیز ۲۳۴ پرونده تشکیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha