پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ جوان ۱۳ و ۱۹ ساله غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند کشف و از آب خارج شد.

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا ورود سیلاب ناشی از بارندگی های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانالها و انهار می روند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha