نامزد حوزه انتخابیه بیرجند: مشکل تناقض قوانین باید رفع شود + فیلم

بیرجند - ایرنا - نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: ما در کشور کمبود قانون نداریم بلکه قوانین در جاهایی با هم در تناقض جدی هستند و باید میان قانون و بخشنامه‌ها تفکیک قائل شویم.

علی مولوی حقیقی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد علوم دفاعی، متولد ۱۳۳۷ شهرستان درمیان است که با پیروزی انقلاب اسلامی وارد کمیته انقلاب اسلامی و سپس به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و جزو نخستین نیروهایی بود که برای تشکیل بسیج مستضعفان در حوزه مدیریت به کارگیری شد. از آن پس فرماندهی سپاه در رده‌های شهرستانی و استان‌های مختلف را به عهده داشت و معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و مشاور و نماینده تام الاختیار استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران از جمله مسئولیت‌هایش بوده است.

وی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز خراسان جنوبی گفت: وظیفه اول نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری است که همه افراد آن را قبول دارند اما معتقدم در کشور کمبود قانون نداریم بلکه قوانین ما در جاهایی با هم در تناقض جدی هستند و علت‌ این است که ما یک قانون و یک بخشنامه داریم اما به جای قانون، بخشنامه‌های ابلاغی وزارتخانه‌ها را مبنا قرار می‌دهیم که باید میان اینها تفکیک قائل شویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha