اعمال محدودیت ترافیکی در قائمشهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس

ساری-ایرنا- پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در امروز دوشنبه پیرامون خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه پلیس راهور قائمشهر اعلام شد: باتوجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی در جهت روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور تمهیدات و محدودیت‌ها ی ترافیکی در خیابانهای اطراف ورزشگاه برقرار می شود.

در این اطلاعیه محدودیت های ترافیکی موردنظر به شرح ذیل اعلام شده است:

خیابان کارگرحدفاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله بصورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می شود.

خیابان شریعتی حدفاصل چراغ قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

اعمال محدودیت ترافیکی در قائمشهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس

همچنین در خیابان خزر ۶ محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابانهای منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبروی نساجی شماره یک بسمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

پلیس راهور قائمشهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی فردا با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است از مسیرهای جایگزین استفاده و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم رابا پلیس داشته باشند.

اعمال محدودیت ترافیکی در قائمشهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش ایرنا، ورزشگاه وطنی قائمشهر حدود ۹۰ سال قبل به عنوان بخشی از مراتع این شهر به شمار می رفت تا اینکه شهریور سال ۱۳۲۰ در پی اشغال شمال ایران توسط قوای اتحاد جماهیر شوروی پادگان نظامی احداث شد و به مرور زمان روس‌ها برای ایجاد شور و نشاط و تقویت قوای بدنی سربازان خود زمین فوتبال درگوشه ای از پادگان را ایجاد کردند.
بعد از خروج قوای شوروی از قائمشهر این مکان با حفظ کاربری ورزشی فعالیت خود را ادامه داد و با تلاش مرحوم "عباس اسفندیاری"که بعدها به عنوان پدر ورزش قائمشهر نامیده شد، گسترش یافت. این زمین ورزشی که تا قبل از انقلاب نام خاصی نداشت پس از انقلاب مدتی به "افتخاری" معروف بود و بعد از شهادت "محمدرضا وطنی" این زمین ورزشی که به یک استادیوم مبدل شده بود به نام این شهید ورزشکار مزین شد.

با گسترش جمعیت و توسعه فضای شهری این استادیوم از نظر جغرافیایی ناخواسته در مرکز و نزدیکی میدان طالقانی، اصلی ترین میدان این شهر حدود۴۰۰ هزار نفری قرار گرفته است. هرچند در زمان برگزاری بازی های خانگی سرو صدا و ترافیک ممتد در مسیرهای منتهی به این ورزشگاه برای شهروندان رنج آور است اما هنوز قائمشهری و مازندرانی ها به خاطره سازترین نوستالوژی استان و کشور خود یعنی تیم فوتبال نساجی مازندران پایبند هستند و از این تیم حمایت می کنند.

بازی تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha