۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶
کد خبر: 85466985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌بازی لیورپول در آنفیلد/ تاتنهام از لیگ قهرمانان دورتر شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال لیورپول در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برابر تاتنهام به برتری چهار بر دو رسید.

به گزارش یکشنبه‌ شب ایرنا، در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۹ تیم‌های لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند.

لیورپول اگرچه شانسی برای قهرمانی ندارد اما شاگردان یورگن کلوپ با توجه به اینکه این مربی آلمانی آخرین روزهای حضورش روی نیمکت لیورپول را تجربه می‌کند، به دنبال پایانی خوب در لیگ برتر جزیره هستند. در سوی دیگر تاتنهام که رقابت نزدیکی با استون‌ویلا برای رده چهارم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد، پس از سه باخت متوالی به دنبال برد بود تا مقام چهارمی‌اش با خطر روبه‌رو نشود.

آتش‌بازی لیورپول در آنفیلد/ تاتنهام از لیگ قهرمانان دورتر شد

دیدار با برتری بلامنازع لیورپول آغاز شد و گل‌های محمد صلاح در دقیقه ۱۶ و اندی رابرتسون در دقیقه ۴۵ سبب شد، نیمه اول با برتری ۲ بر صفر لیورپول به پایان برسد. با شروع نیمه دوم باز هم برتری قرمزهای آنفیلد ادامه پیدا کرد و ‌گل‌های کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹، برتری لیورپول برابر تاتنهام را به ۴ گل رساند.

در ادامه اما شاگردان پوستک‌اوغلو که انتظار این شکست سنگین را نداشتند، برای جبران گل‌های خورده، هجومی‌تر به بازی ادامه دادند و در دقیقه ۷۳ ریچارلیسون توانست یکی از گل‌های خورده اسپرزها را جبران کند. ۴ دقیقه بعد سون هیون مین دروازه لیورپول را برای دومین بار باز کرد تا نتیجه ۴ بر ۲ شود.

آتش‌بازی لیورپول در آنفیلد/ تاتنهام از لیگ قهرمانان دورتر شد

با این حال در ادامه تلاش بازیکنان میهمان نتیجه‌ای نداشت و حتی آنها خوش‌شانس بودند که روی ضدحمله‌های خطرناک لیورپول، گل‌های بیشتری دریافت نکردند. در نهایت لیورپول موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تاتنهام را شکست دهد و پس از دو هفته دوباره با برد آشتی کند. لیورپول با این برد ۷۸ امتیازی شد و جایگاه سومی‌اش را در لیگ برتر قطعی کرد.

تاتنهام هم با این شکست، ۶۰ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند. اسپرزها با ۳۵ بازی و یک بازی کمتر از استون‌ویلا که با ۶۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد، کار سختی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha