۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85466983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله دوباره ستاره اسبق یونایتد به هالند؛ «مثل بچه‌های لوس رفتار می‌کند»!

تهران- ایرنا- ستاره اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه تنش کلامی با مهاجم نروژی منچسترسیتی، رفتار این بازیکن هنگام تعویض مقابل ولورهمپتون را به باد انتقاد گرفت!

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد که ماه مارس با حمله به ارلینگ هالند، بازیکن نروژی منچسترسیتی، سبک بازی کلی او را به «مهاجم لیگ دسته دو» تشبیه کرده بود، بار دیگر به هالند تاخت.

اسطوره یونایتد پس از پیروزی پنج بر یک سیتی برابر ولورهمپتون در واکنش به رفتار هالند پس از تعویض شدن، گفت که او یک «بچه غرغرو و لوس» است. هالند هم در واکنش گفت که «واقعا به حرف‌های آن مردک توجهی نمی‌کنم»!

کین درباره رفتار هالند پس از آنکه پپ گواردیولا او را در فاصله هشت دقیقه به پایان بازی تعویض کرد، گفت: همه دیدیم که دیروز هالند از تعویض راضی نبود و مثل بچه‌های لوس و غرغرو رفتار کرد اما چون آنها برنده شده بودند و او هم گل زده بود، همه زیرسبیلی از این رفتار چشم‌پوشی کردند!

کاپیتان اسبق یونایتد رفتار هالند را با رفتار محمد صلاح، بازیکن مصری لیورپول که به‌تازگی پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر وستهم، با یورگن کلوپ، سرمربی این تیم وارد تنش لفظی شده بود، مقایسه کرد و افزود: فکر می‌کنم چون آنها نتیجه نگرفتند، رفتار صلاح پررنگ شد!

مجری برنامه‌ای که کین به عنوان کارشناس در آن حضور داشت، در واکنش گفت که «اگر بازیکنی چهار گل بزند، این رفتار مشکلی ندارد، اینطور نیست؟» و اسطوره شیاطین سرخ در پاسخ با لحنی عبوس تاکید کرد «نه، واقعا اینطور نیست. به هیچ وجه»!

گواردیولا پس از بازی در واکنش به رفتار هالند گفته بود: «او از قضاوت داور راضی نبود. روی توپ‌های بلند گاهی اوقات بازیکنان حریف او را می‌کِشند و این اتفاق زیاد رخ می‌دهد. هالند فقط از رفتار داور خسته شده بود. هالند به اوج برگشته و در ۲ بازی اخیر پنج گل زده است. پنالتی‌ها را که همیشه گل می‌کند، اما گل دوم و چهارم باورکردنی نبود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha