۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85466979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رهبر جماعت اسلامی پاکستان: حمایت ایران از فلسطین، الگوی ماندگار در جهان است

اسلام‌آباد - ایرنا - رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان با تمجید از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت و مردم غزه تاکید کرد: پشتیبانی ایران از فلسطین یک الگوی ماندگار در جهان است و باید سرلوحه کار سایر کشورهای اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی جماعت اسلامی، حافظ نعیم الرحمان رهبر جدید این حزب امروز در اسلام‌آباد با رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان دیدار و طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه، اوضاع منطقه‌ای، مسائل جهان اسلام به ویژه وضعیت فلسطین تبادل نظر کردند. ‌

حافظ نعیم الرحمان با ستایش از حمایت‌های یکپارچه ایران از ملت فلسطین و تقویت جبهه مقاومت، اظهار داشت که مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم غزه باید از سوی دیگر کشورهای اسلامی دنبال شود و ما این شیوه را یک الگوی ماندگار در جهان می دانیم.

وی تصریح کرد: تداوم حمایت‌های تهران از مقاومت مردم فلسطین باعث پایداری بلند مدت این نبرد خواهد بود زیرا به عقیده ما، ایران فقط یک کشور نیست بلکه منبع ایدئولوژی انقلابی است؛ جنبشی که سرنوشت ملت‌ها را تغییر می‌دهد.

رهبر جماعت اسلامی پاکستان: حمایت ایران از فلسطین، الگوی ماندگار در جهان است

رهبر جماعت اسلامی پاکستان با تاکید بر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در تحکیم یکپارچگی جهان اسلام و وحدت ملل مسلمان، گفت: ما حامی پروژه مشترک گازی ایران و پاکستان هستیم و مطالبه ما از دولت اسلام‌آباد این است که با کنار زدن‌ فشارهای خارجی، طرح گازی ایران را هرچه سریعتر تکمیل کند.

سفیر ایران در پاکستان در این دیدار انتخاب حافظ نعیم الرحمان به عنوان رهبر جدید جماعت اسلامی را به وی تبریک گفت و افزود: مواضع قوی جماعت اسلامی پاکستان در حمایت از فلسطین و همبستگی با مردم غزه بسیار قابل تقدیر است.

امیری مقدم تاکید کرد که امروز افکار عمومی جهان در کنار فلسطین ایستاده و ملت‌های عدالتخواه علیه همدستی قدرت‌های استکباری با رژیم صهیونیستی بپا خاسته‌اند و ما بر اهمیت وحدت جهان اسلام برای تقویت جبهه حمایت از فلسطین تاکید داریم.

سفیر ایران از رهبر جماعت اسلامی پاکستان برای سفر به ایران دعوت کرد و افزود که این بازدید نقش مهمی در نزدیکی بیش از پیش ۲ کشور و افزایش روابط فی‌مابین ایفا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha