سرمربی تیم استقلال خوزستان: انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شبهه‌ و اعتراضی وجود نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران افزود: به عقیده من زمانی که نسبت به داور نظراتی وجود دارد بهتر است او در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه فردا بازی سختی داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در ورزشگاه نقش جهان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha