۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85466903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویسی: در مقابل تراکتورسازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم/ بدون محاکمه، جریمه شدم

اهواز- ایرنا- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: حساسیت مسابقات بسیار بالا بوده و به خوبی می‌دانیم که مقابل تیم تراکتور باید برای سه امتیاز بجنگیم.

به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور در اهواز اظهار کرد: تراکتورسازی تیم بسیار توانمند است و باید با تمرکز مقابل آنها ظاهر شویم تا امتیازی از دست ندهیم.

وی افزود: از هواداران انتظار داریم که فردا به یاری تیم خود آمده و ما را تنها نگذارند تا نتیجه بگیریم. باید به گونه ای حمایت کنند تا با ماندن ۲ تیم خوزستانی در جدول، شاهد خوشحالی مردم باشیم.

سرمربی فولاد در خصوص جریمه سنگینش توسط کمیته انضباطی گفت: من اعلام کردم که بازی‌ها را رصد کنید اما به یکباره ۲ میلیارد ریال جریمه شدم. مگر من چه گفتم؟ گفتم بیایید بازی‌های فولاد، تراکتور و … رصد کنید چون لیگ در شرایط حساسی است.

وی ادامه داد: پارسال در همین شرایط جدول، به آقای ربیعی زنگ زدم و بابت برد تیمش مقابل مس کرمان و ارائه بازی جوانمردانه به او تبریک گفتم. حال چرا باید به دوستان بر بخورد؟ مگر من گفتم شما از من دزدی کردید؟ بازهم می‌گویم بیایید رصد کنید.

ویسی گفت: تیمی که برای قهرمانی و یا بقا در لیگ تلاش می کند، از هر چیزی نگران می‌شود. من و مجموعه تیم آنقدر استرس داریم که ممکن است به هرچیزی شک کنیم اما دلیل نمی‌شود که شک ما یقین باشد.

وی با بیان اینکه در کجای دنیا بدون محاکمه، مجازات می کنند، افزود: بدون اینکه محاکمه شوم، ۲ میلیارد ریال جریمه شدم با وجود اینکه نه توهین کرده و نه به کسی افترا زدم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: فوتبال خوزستان اکنون به اتحاد نیاز داشته و جای کالبدشکافی و تخریب سه تیم استان نیست تا نتیجه لازم کسب شود.

دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha