۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85466899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویدکیا: با تغییر سبک فوتبال نباید بدنبال بومی‌گرایی بود

آبادان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فوتبال تغییر سبک داده و باید نگاه‌ها بخصوص بومی‌گرایی را در این ورزش تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محرم نویدکیا روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان اظهار کرد: خوشحالم که به آبادان آمدم زیرا حس خوبی به این شهر دارم، بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.

نویدکیا بیان کرد: امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.

وی افزود: در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.

نویدکیا در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.

وی افزود: در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.

تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha