۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85466751
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۱۵ هزار قلم داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته در غرب گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۵ هزار و ۱۷۴ قلم انواع داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه دارو در بازار باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اهداف پلیس در راستای امنیت پایدار جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی پس از انجام اقدام‌های نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با زیرنظر قرار دادن فرد مورد نظر، انبار محل نگهداری داروها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس به همراه کارشناس شبکه بهداشت به آدرس این مکان و کشف ۱۲ هزار و ۲۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته و دو هزار و ۹۳۶ قلم داروی قاچاق خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این پیوند متهم ۵۷ ساله ای با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تاکید کرد: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مرگ جوان گیلانی به دلیل برق گرفتگی هنگام ماهیگیری

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رودسر گفت: پسر ۲۲ ساله که در پل روستای لزرجان منطقه واجارگاه رودسر در حال ماهیگیری بود، بر اثر برق گرفتگی کابل فشار قوی درگذشت.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌ها مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی هنگام انجام کار تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha