بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرک پرویزخان کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این ارتباط توضیح داد که ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار مهدی حاجیان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد و در این خصوص چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی برخورد با پدیده قاچاق به خصوص قاچاق سوخت و قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

سه هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین قاچاق در گیلانغرب کشف شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان سه هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین قاچاق به ارزش ۷۴۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ منصور محمدی افزود: ماموران انتظامی بخش گواور حین گشت زنی به هفت دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی سه هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین کشف شد.

محمدی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و دستگیری هفت نفر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

کرمانشاه استانی مرزی در غرب ایران با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha