۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85466465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز سوم نسیم شمال تکمیل‌کننده کمربندی‌های قزوین است

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85466465
فاز سوم نسیم شمال تکمیل‌کننده کمربندی‌های قزوین است

قزوین - ایرنا - شهردار قزوین گفت: فاز سوم کمربند نسیم شمال قزوین، جنوبی ترین نقطه شهر را تا منتهی علیه آن به هم وصل و کمربندی این مسیر را نیز تکمیل می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی صباغی رو یکشنبه در مراسم افتتاحیه فاز سوم کمربندی نسیم شمال و نوسازی ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در جمع مسوولان استانی و مدیران شهری تصریح کرد: امروز مدیریت شهری با وجود مدیران دلسوز و با ایجاد وحدت و همدلی اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرح های شهری کرده تا قزوین به پیشرفت هرچه بیشتر برسد.

وی ادامه داد: کمربندی نسیم شمال قزوین بدون قطع و یا آسیب زدن به حتی یک درخت از باغستان این شهر با همکاری شرکت گاز، برق، دانشگاه علوم پزشکی و امور مالیاتی به بهره برداری رسیده، چرا که معتقدیم قزوین برای رشد و پیشرفت نیاز به همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی و خدماتی است.

صباغی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین درصدد آن است تا در حوزه حمل و نقل عمومی تمامی اتوبوس های خود را برقی کند، افزود: همزمان با بهره برداری از ۲ طرح عمرانی و خدماتی، ۲ تقاطع غیرهمسطح و ۳۰ هزار متر پارکینگ در نواحی دانش و ناصرآباد در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد که به زودی شاهد بهره برداری از آنها نیز خواهیم بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین افتتاح و راه اندازی یک ایستگاه آتش نشانی در مرکز بازار قزوین به عنوان یک امر ضروری و مهم در دستور کار مجموعه مدیریتی شهر قرار دارد و در ادامه نیز موضوع جا به جایی میدان میوه و تره بار شهر به انجام خواهد رسید.

شهردار قزوین یادآور شد: شهروندان قزوینی بایستی در آرامش و رفاه زندگی کنند و در این راستا شهرداری با رویکرد درآمد - هزینه از محل مالیات هایی که توسط مردم برای نوسازی، پسماند و موارد دیگر پرداخت می شود برای اجرای اینگونه طرح ها استفاده می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha